Вона рекламує

Прочитав що Юлія Тимошенко почала передвиборну кампанію на Ютубі з закупки бото-переглядів, бото-лайків і просто ботів-підписників. Тобто тих самих юлько-ботів.

Судячи з socialblade її ютуб-каналу та з кількості переглядів відео – у цьому немає жодних сумнівів. Так виглядає статистика за місяць.

Всі два роки до початку рекламної кампанію денний приріст підписників був близький до 0. При тому що нові відео постійно викладалися. І набирали в середньому від 100 до 1000 переглядів. Тоді ще скоріше не юлькоботів а живих людей.

У березні 2015 було 3.4 млн переглядів, у серпні 2017 (орієнтовний початок першої спроби розкрутити канал) – 3.9 млн переглядів. За 28 місяців всього 0.5 млн переглядів. 15 травня цього було 4.16 млн, а через тиждень, 23 травня, вже 6 млн

А найбільше мені сподобалось інше. Судячи з socialblade середньоденна кількість переглядів відео з 2015 року до травня 2017 була приблизно однаковою, до кількох сотень. А по кількості переглядів видно що всі відео старіше одного року мають по 100-400-700 переглядів, а починаючи з певного часу – всі відео мають не менше 10 тис. Тобто ці перегляди були зроблені ботами вже у травні, і оплачене було тільки відео за останній рік.

Кілька відео мають сотні тисяч переглядів – вони обійшлися дорожче. Там оплачувалися і коментарі. Ще можна відзначити не дуже реалістичний погодинний приріст підписників – темпи приблизно однакові що у 3 години ночі що у 3 години дня.

А можна ж було зробити не так явно. Ціни насправді дуже доступні.

via theoutline.com

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.